söndag 31 januari 2010

Vilken dag!

Idag åkte jag och Thean själva till ridhuset, tog en tur med Irja själv innan så hon också får lite kvalitetstid. Väl framme i Gudby satte vi upp en bana som Helene gjorde till en inoff tävling i lagga för någon vecka sen. Det var kul med mycket spring.

Jag klurade lite på vissa situationer men som Anna påpekade så springer jag inte alls tillräckligt snabbt för att kunna göra vissa handlingar. Är fortfarande lite fast i Irjas fart... Men tog sekvensen igen och kutade gärnet vilket funkade sjukt bra! När jag sprang och litade på att Thea tog hindrena så gick blindbytet jag planerat klockrent!

Dessutom gjorde vi......vår allra första nolla!!!!!!
18 hinder på en bana som visserligen är lite lättare än klass 3 men någonstans ska man ju börja.

Dessutom nummer 2......nu har jag och Sandra gjort upp om att jag får köpa Thea!!!!

Så flocken får tillökning och jag bara älskar agility och mina tjejer!!!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du får köpa Thea! Det är verkligen underbart. :D:D

    SvaraRadera
  2. åh vad kul, grattis till tillökningen hehe

    SvaraRadera