torsdag 14 januari 2010

Sötnos

Dagen flyter på, sitter hemma i soffan och segar. Har en massa att göra till nästa vecka men det tar jag tag i sen. Historiaprovet idag kändes bra iaf men får väl se när jag får tillbaks det. Vovvarna och jag myser och går långsamma promenader så min fot hänger med (släpper dom en del på fältet så får dom springa av sig). Thea har verkligen kommit in familjen jätte fint, alting går super och det enda negativa är väl att hon är lite gruffig (irja skäller rätt mkt när folk kmr men lugnar ner sig lite fortare än Thea) men det är ingenting vi inte kan jobba bort och jag måste säga att mig personligen gör det absolut ingenting! Hon är en helt underbar individ och jag får nog säga att jag har lärt känna henne så pass bra så att jag lärt mig en del av hennes små egenheter. Bla, hon vet att hon är helt bedårande söt så när mamma igår satt och sa (med väldigt söt röst så hon har redan fallit för Thea men håller kvar vid att hon gillar "riktiga" hundar mer) "din lilla plutt" så ställde hon sig på bakbenen, stödde sig mot mammas knä och gav henne en stor puss mitt på kinden. :D:D:D

Som sagt så har hon redan vunnit allas hjärta här hemma, till och med pappa (som inte gillar djur speciellt och inte riktigt förstår hur han hamnade med fyra små saker här hemma) sa i morse att det vore väldigt trist om hon inte fick stanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar