måndag 11 januari 2010

Plugg

Nu borde jag egentligen sitta och plugga, har historiaprov på söndag (finns det ett tråkigare ämne?) Kapitlet handlar om medeltiden och jag kan det rätt bra men inte tillräckligt. Sen ska ju fysikrapporten in ikväll men nu har lägligt nog pappret försvunnit så söta Hanna ska maila utförandet till mig så att jag kan skriva klart, rapporten måste vara inne innan 24.00 inatt så får väl se hur sent det blir.

Sen ska man ju ut med hundarna också, det funkar faktiskt att gå på foten men rätt långsamt och det är svårt att böja på den så tjejerna får nöja sig med en stillsam kortare prommis ikväll. Tur att dom fick en riktig långis med M idag på en och en halv timma. Just nu vill jag bara att det ska bli vår och varmt så man kan träna agility på klubben igen, det är så långt mellan gångerna i ridhuset. Jag är super taggad på agilityn nu :D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar