fredag 15 januari 2010

Ridhusträning?

Funderade lite igår på om jag ska köra ridhusträning på söndag. Sandra ville gärna komma och titta lite och det är så himla kul att köra! Vill träna så mycket som möjligt! Det lilla problemet i funderingen är dock att min fot fortfarande inte är bra så jag kmr inte kunna springa på den (eller enbart några få steg) och det är bana på söndag. Så vet inte riktigt hur jag ska göra, åker jag dit så blir det till att träna lite kontaktfält, slalom och sånt där jag inte behöver springa speciellt. Men då tar jag en massa plats för dom som ska köra banan... Hm, får fundera lite till helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Klart du ska komma på träningen. Du får ju göra vad du vill med din tid på banan, även om det är banträning. Och så brukar vi ju ställa upp hinder vid sidan av så att man kan träna medan man väntar.

    SvaraRadera