torsdag 14 januari 2010

Städdags

Idag var jag duktig, har damsugit hallen och köket, en vända i vardagsrummet och hela min våning (mitt rum, tvättstugan och korridoren) tog en stund. Inte klokt vad grisit det blir när det är snö ute, man tycker att allt ser så vitt och fint ut men icke när det kommer inomhus inte.

Idag har jag och tjejerna ägnat oss åt lite hjärngympa. Jobbar vidare med att lägga sig på gröna filten som jag ska ha när jag tränar agility, och tävlar så klart. Ska önska mig bidrag i student/födelsedags present så jag kan köpa mig ett bra tält och då ha den filten i. Som det är nu har jag ingen bur alls så det måste också införskaffas, tänkte kolla på en från Jula, Helene har köpt sin där och den verkar hur bra som helst. Gud vad taggad jag är på att agilityn ska komma igång ordentligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar