fredag 15 januari 2010

Myskväll

Efter några timmar i skolan så hade jag killarnas knatteträning som gick riktigt bra tyckte jag för att vara så strax efter jullovet. Lukas och jag ska köra fredagar nu när vi fått tiden i nya hallen och killarna har grym potential så vi kan nog gå långt.

Kimsan kommer hit om en stund så ska vi ha myskväll framför tvn med en massa onyttigt. Underbart! Har inte träffat henne ordentligt sen innan jag åkte till USA. Dan innan jag kom hem så åkte Kim utomlands så det ska bli härligt att mysa en helkväll :)


Har bestämt mig att köra på söndag ändå, men som sagt väldigt lugnt. Träffade min volleytränare idag som sa att jag antagligen blir borta 2 veckor från volleyträningarna. Inget spring alltså. (Påminn mig om jag glömmer av mig eller blir för ivrig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar