måndag 11 januari 2010

Filmer

Här är filmerna som Anna filmade igår på mig och Thea, jag ser ut som en stor boll som springer runt i alla kläderna :P Första filmen är med två blindbyten. Har aldrig gjort det förut så det kändes inte direkt naturligt att släppa henne emd ögonen men det gick ju bra. Andra med bakombyten (samma bana) gick också fint, vet inte om det hörs på filmen men innan sista bakombytet så ropar jag till - "Vart är det ajg ska nu" eller ngt liknande..glömde bort mig helt enkelt:P men kom på mig själv och det synns ingen förändring i Theas fart så jag var väl tillräckligt snabbtänkt iaf.

http://www.youtube.com/watch?v=tJaySW1X004
http://www.youtube.com/watch?v=iIO_DvuT7l0



Uppdatering av foten..svullnaden har gått ner på undersidan av knölen men inte på översidan så det ser fortfarande rätt knäpp ut. Går med kryckor men jag kan stödj på den sålänge den inte böjs. Det smo gör ont är liksom när man trycker ifrån - när tårna och främre delen av fotsulan böjs. Så går med kryckor idag och det tar en sån evinnerlig tid att ta sig fram ngnstans. Uschligt :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar