söndag 3 januari 2010

Första dan hemma igen

Nu blir det en kort summering av dagarna som gått.

Vi firade nyår på Disneyland, galet mycket människor. Det var "högertrafik" och stora "rondeller" och man fick bara stanna på anvisade platser. Galet som sagt! Fina fyverkerier dock (tycker om dom så länge som dom bara skjuts på nyår runt 12) och en supercool vattenshow. För lite med mina Disneyfavoriter dock. Japp, jag är en äkta disneyfantast (läs nörd) och stolt över det! Så vill ni ngn gång ge mig en present så är inte en Disneyfilm fel, har ngra klassiker kvar att fixa till samlingen :P

Vi åkte från hotellet klockan 7 på morgonen den 1 så det blev inte många timmars sömn. Och efter 20 timmars resande + några timmars väntan + 9 timmars tidsomställning senare så var vi hemma vid 7 på kvällen den 2. (svensk tid). Mötte pojkvännen, packade upp och hämtade hem grisen. Vet att hon skulle ha kommit nu i morse men jag kunde inte vänta!

Kom nyss in från en tur i pulkabacken med bröderna och Elias, Irja följde såklart med och hade hur kul som helst, hon älskar snö den tjejen! Nu ska man skjutsa bror till sin träning som den snälla syster man är, första gången jag kör i snö dessutom...*nervit* :P



Thea kommer ikväll och jag längtar helt otroligt mycket! Det är superspännande!

2 kommentarer: