onsdag 27 januari 2010

Komma i form

I söndags var jag ju och köpte en ny stegräknare. Hur skönt som helst att kunna ha den runt halsen eller i fickan (mjukisar funkar dock inte super bra) där man slipper tappa den. 7 dagars minnet är också guld plus den fina lilla stegbarometern som räknar ut ett medel på de senaste 7 dagarna så man vet om man håller sig på 10 000 i snitt eller inte. I måndags testade jag bara för att se hur många steg jag normalt går. Det var ingen långprommis med vovvarna och jag var inte i skolan så det blev lite färre steg än normalt men kom ändå upp i 6601 steg och igår (eller idag eftersom att jag inte lagt mig än^^) blev det 10814 så det var definitivt på plussidan. När jag körde för ngt år sen och gick 10000 om dan så kom jag i form fort. Får väl se vad det blir imorgon med en normal dag med skola och vovveprommisar som dom brukar se ut.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar