söndag 10 januari 2010

Fin fot och duktiga tjejer!

Tränade i ridhuset idag på annas kurs. Första gången sen 10 december för Irja, första gången någonsin för mig med Thea. Båda tjejerna var super duktiga! Anna filmade mig och Thea så filmen kmr väl upp här imorgon. Så galet roligt att köra, Irja var duktig men som alltid så är hon ju inte super snabb men jag är jätte nöjd med henne ändå. Hon gjorde allting rätt! Duktiga lilla gris. Thea var en dröm att köra med, nu behövde jag ju faktiskt springa fort :P Helt otroligt rolig att köra så nu har jag nog bestämt att hon får stanna här för alltid :P

Gjorde illa foten dessutom...titta så fin den är nu. Jämför knölarna på båda fötterna, behöver jag ens säga att det är foten som ser ut som en halv tennisboll som är den skadade? Dessutom gör den så j***a ont! Helt sjukt men sitter nästan och tjuter av smärta. Ja, vad gör man inte för att få springa lite med vovvarna - sjukt men galet kul! Tur att man har en sån underbart söt pojkvän som står ut med ens gnäll och hjälper till att hämta prylar. Mamma får ta morgon promenaden imorgon så får vi se om jag behöver kryckorna eller om jag kan gå på foten, tur man har bilen hemma :D

3 kommentarer:

  1. Aj, stackars din fot! Men vad kul att det gick bra med vovvsarna :)

    SvaraRadera
  2. Å herre guuuuuuuuud.... vad tappert du sprang !!!

    SvaraRadera
  3. Konstigt nog gjorde det inte så ont när jag sprang, var väl varm plus adrenalin (det var så jäkla häftigt tt köra med Thea :D!)men fatta chocken när jag kom hem och såg det där...dessutom kom smärtan när jag varit stilla en stund. Blir kryckor idag

    SvaraRadera