fredag 26 mars 2010

Tävlingar

Idag har jag lagt in flera betalningar som ska dras från kontot så jag blir anmäld i tid. Smart av slarviga mig som lätt glömmer senaste betaldatum. :P

Så nu är jag anmäld till:
Kista den 24/4 med Irja
Söderköping den 25/4 med båda tjejerna
Gävle 8-9/5 (måste bara trixa klart med dom dubbla anmälningarna)
Knivsta 15-16/5 med Thea
Väsby inoff 21/5 med båda
Väsby 22/5 (Lag med Thea)
Bergslagsveckan 22-24/7 med Thea (Irja kmr inte orka pga av värmen)

Senare tävlingar än så får jag bestämma mig för senare. Vet ju inte alls hur jag jobbar i sommar (ska på intervju imorgon) och har inte fått svar från alla jobb jag sökt än så vågar inte anmäla mig till för mycket och sen bli besviken när jag inte kan åka.

2 kommentarer:

  1. Ta bort betalningen till Väsby - du startar gratis eftersom du är funkis på lördagen :)

    SvaraRadera
  2. Vet :P jag har lite koll iaf så den har jag inte betalat, bara anmält :D
    Har ju inte betalat å många av de andra heller utan e ligger på betalning närmare sista datum ifall jag ändrar mig

    SvaraRadera