torsdag 25 mars 2010

Seeeeg dag

Idag är en seg dag, är hemma och pluggar massvis. Rastlös och dan. Dagen började inte heller bra. Det ringde, jag reste mig för fort ur sängen (har lätt att det svartnar för ögonen på morgonen men är mkt värre med pulvret) så jag ramlar rakt på vår multikopiator (som av ngn anledning står på golvet i mitt rum fast jag tänkt typ tusn ggr att jag ska flytta den) och klart att den pajar. Glaset är totalkrash och jag missade dessutom samtalet. Det är ju bara en för bra beskrivning på morgonen.

Så lägg den till listan över hur mycket jag kostat mina föräldrar i tid och pengar på sistone, hajar att mamma inte blev speciellt glad när jag ringde och berättade. Har sökt runt efter reparatör men står bara om garantier och jag tvivlar på att garantin täcker klumpig dotter...

Jaja, nog klagat! Igår vägde jag ju mig iaf och fick veta att jag gått ner nästan 3 kg!! (2.9 tror jag det var) På en vecka!!! Av dessa så var 800 gram enbart vatten och dom kmr man definitivt gå upp igen när man slutar men har gått ner 1.9 kg fett alltså så har jag minskat i fett från 19 kg till 17.1 kg. Från 28 % fett till 26.3 %. Hur grymt är inte det??!! De övriga 300 grammen är annat som till exempel muskler och dylikt. Var ju och tränade igår, vill inte tappa i muskelmassa för att gå ner, det är ju fettet jag vill få bort!

Så nu bär det ut på prommis med Jenny :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar