fredag 12 mars 2010

Tankar inför helgen

Idag åker vi till Rättvik, Pernilla hämtar upp mig så samåker vi upp. Vi blir ett jätte gäng där uppe, 6 i våra rum plus Annica, Emma och Åhza.

Det känns lite som att åka på volleycup med laget. Skillnaden är att jag inte kan förestålla mig helgen alls, märkligt att ha taggat och längtat inför något som jag inte kan föreställa mig. Pirrigt!

Har gjort mål för den här helgen också, med Thea ska jag hålla kontaktfälten precis som förra helgen och springa på! Ska vara snabbare i dolda sekvenser (när jag inte ser henne, typ i tunnel) och transportsträckor. Så jag har mer tid på plats istället för att ta mig lite långsamt dit istälet för att tycka att jag har gått om tid och jogga. (Vet inte om det blev begripligt men jag förstår iaf)

Med Irja ska jag köra lugnt, inte springa ifrån henne och peppa och berömma henne genom hela vägen! Resten får gå som det går. Förhoppningsvis är hon kvar på planen med mig :P

Med båda ska jag ha sjukt roligt och resultaten får bli som de blir men det vore ju roligt att komma runt i ett lopp av 6 iaf, men blir det inte så gör det inget heller!

3 kommentarer:

  1. Vafan, har du en blogg? :-D
    Slarvigt av mig att missa det.
    Det gick ju bra i helgen, med cert och allt! Grattis igen!

    SvaraRadera
  2. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Cert!!!! Grattis till bra lopp med Irja också. Hon hade ju bra med fart i båda loppen!

    SvaraRadera
  3. Tack :) Jupp, sen januari, tyckte det var på tiden.

    Annica, så du orkade inte vänta tills jag la upp ett inlägg om det utan du tjyvtittade på filmerna innan ;) :P

    SvaraRadera