onsdag 17 mars 2010

Ett nytt liv..?

Jag har hakat på mamma och ska nu köra en omgång med xtravaganza, helfart. Ska bara äta pulversoppor tills jag gått ner några fettprocent och sen smått trappa upp med normal mat för att sedan gå över på jämnviktsdelen. Under tiden så är det regelbundna möten och fri tillgång till deras gym med tillhörande massagestolar!! Dessutom privat coach och annat smått och gott. Så frukost blir imorgon pulvershake, frågan är vilket av de 10 (finns 11 men gillar inte kaffesmak) smakerna jag ska pröva först?

Man fick ju väga sig, kola fettprocent och dylikt, såg att min stegräknare faktiskt har gett resultat, inte stora men med tanke på att jag ätit precis så onyttigt om inte ännu värre än vanligt så man får väl ändå vara nöjd för 2 kg. Så nu ligger jag på ungefär 66 (vägde med kläder och då vägde jag 67) och vill ner till under 60. Fettprocenten låg på 28 % (känns galet mycket men frisk-spannet ligger mellan 21-33 %). Ni får följa hur det går

2 kommentarer:

  1. låter intressant! Ska bli kul att läsa om hur det går. Så länge man inte försöker sig på att banta/svälta sig själv, så brukar man klara att hålla igång med en diet. Sen är det så (för egen del aif), att man lägger på sig några extra kilon under kalla vintern, som ändå försvinner med snön och ökad lust för aktiviteter utomhus.

    SvaraRadera
  2. Tyvärr är jag inte sån, jag har ju svårt med temperaturförändringar, fryser lätt men döööör när det är varmt, så sommaren kan ofta innebära att jag inte orkar spec mkt. Och så äter man ju gott varje dag med grillat och feta såser :P

    Stått still i vikt många år så tänkte att ifall jag får av lite så kan jag stå still på det istället:D

    SvaraRadera