lördag 6 mars 2010

Dagen med stort D

Japp. för idag är det Debut med Thea- Är helt sjukt laddad. Har drömt agility (drömde att dom gjorde om storleksordningen och började med small istället för large vilket jag inte visste och hann därför inte gå banan, slutade med katastrof^^) vaknade vid sju och var för peppad för att somna om men lyckades ändå slumra lite till.
"
Hm, kan det vara lite nerver kanske? :P

Tänker satsa på några få saker idag. Kontaktfälten ska vara grymma och hon får inte sticka före mitt "okej", då diskar jag oss och gör om. Jag ska springa och inte mesajogga! Och framför allt så ska vi ha sjukt kul :D
Något mer kanske det blir när jag ser hur banorna ser ut, typ klara ngn viss passage eller så.

Tänk på oss runt 6 ikväll!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna idag! Bra att du sätter upp delmål, det här är ju er tävlingsdebut och det som kommer att lägga grunden för ert fortsatta tävlande, både bra och ev. dåliga saker kommer Thea att ha med sig i bagaget. Ni har en så fin och bra relation, ta med den ut på banan och kör järnet! Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  2. Klart jag tänker på er, och jag ska hålla tummarna! LYCKA TILL! Kram

    SvaraRadera