tisdag 23 mars 2010

Möte två

Eller, första gruppmötet på xtravaganza men totalt är det möte nummer 2. Det var ett toppenmöte fast vi bara var två stycken (inräknat mig själv). Började med att prata om hur veckan gått och jag har inte fuskat ett dugg! Man väger sig en gång i månaden där och får då veta allt, fettprocent och sånt. Men jag vill ju inte hålla på så länge så jag kommer nog fuskväga mig varje vecka här hemma men har inte hunnit det än.

Slutade mötet med att lyssna på mantalträningsskivan. Den är bra och lugnande så nu ska den lyssnas på varje kväll. För ju fler gånger man hör samma budskap desto lättare är det att få det at fastna i det undermedvetna och då kan man klara av saker utan att anstränga sig speciellt mycket. Spår två är hemläxa för den här veckan - muskelavslappning.

Jag ska få iväg mamma och mig och träna någon dag här också, för det proset vill jag ha lite träning för det hela!

Mätte med mått på mig när jag kom hem, vet inte ifall alla måtten stämmer när det var mamma som mätte förra veckan och Elias nu och jag var lite dum som inte hade siktat in mig på någon specifik punkt, typ leverfläck. Men har iaf minskat runt rumpan, midjan och låret. Dom övriga måtten är för osäkra för att våga förlita sig på.

Så nu är det dags för lite chokladmousse (chokladpåsen med mindre vatten och sen in i frysen) och sedan ta uti med pluggandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar