torsdag 18 mars 2010

Pulversoppa

Jahapp, nu har jag alltså ätit två "soppor" idag av tre. Måste säga att dom inte är att jubla över direkt men inte vidriga heller. Mitt problem är att jag inte gillar att dricka saker tjockare än vatten, kan inte ens få ner drickyoghurt.. Så har lite svårt att svälja det här, blir nog bättre med dom varma ochha det i tallrik och äta med sked.

Frukost blev svamp (ville ha en varm på morgonen då jag måste ha kall med till skolan) men gjorde den rumstempererad och drack, ingen höjdare! Ska göra varm och som ordentlig soppa nästa gång.
Lunch blev choklad, den smakade typ pucko och ett tips man får är att man kan frysa och göra den som mousse, det tror jag den är god för! Lite tjock att dricka för mig som är meees med stort m.

Har dock mått lite illa sen lunch, får hoppas det var pga av bussturen och inte pga av pulvret, då blir det jobbigt.

2 kommentarer:

  1. Det låter sådär måste jag säga. Skulle nog inte klara av att göra det där, konsistens är viktigt i maten!

    SvaraRadera
  2. Middan blev bra mycket godare! Grönsakssoppa, ordentligt varm och i tallrik!
    Tror att dom kalla (choklad, jordgubb, chokladtoffe, vanilj, blåbär och persika) blir supergoda i frysen. Chokladen smakar verkligen som chokladpudding när man dricker emn som sagt är jag inte heltänd på konsistensen!

    SvaraRadera