måndag 15 februari 2010

Underbar känsla

Guuud vilken härlig träning igår!

Vi körde bana och Irja var först ut av mina två, hon sprang! Hon jobbade och hade högt tempo, slutrakan fick hon upp sån fart att jag var nästan tvungen att maxa för att ligga före. Jag pausade i halva och belönade och på henne märker man att lite extra gott gör att hon får lite mera vilja. Andra varvet var hon lite segare men hade fortfarande fokus på mig! Gud vad kul hon är att köra då!!!

Thea var inte sämre hon, första varvet så nollar vi med hög fart och allting rätt! Hur kul som helst! Andra så var det lite trubbel med en dold tunnelingång och en rivning, tredje slarvade jag och då blev det som det blev men tog om den sekvensen och då gjorde jag rätt. Hennes slalom satt klockrent, även när jag var lite sen så jobbade hon igenom hela.

Jag har såna duktiga skruttar!!!

1 kommentar: