onsdag 17 februari 2010

Allt och ingenting

Idag var sista dramalektionen i projektet jag och Astrid håller. Det var en kul lektion och barnen hade extra skoj då vi lekte alla deras favvolekar. Lite trist att inte få ha dom mer.

I övrigt har veckan nästan enbart bestått av plugg. Skolan är rätt skoj och sådär i vanliga fall men nu när det är periodsbyte så är det kanske lite väl mycket av det goda. Får väl skylla mig själv lite granna också att jag skjuter upp vissa saker till sista sekunder för då samlas allt på hög och det blir mkt på en gång.

Nog med klagande, idag är det exakt 17 dagar tills jag och Thea tävlar vår första tävling. Gud vad jag längtar och börjar faktiskt bli lite smått nervös...redan. :P
Skönt att det i alla fall är några ridhusträningar till innan, om jag får dom platser där jag nu står som reserv så är det tre stycken. Åh, hundarna är så himla roliga nu, mkt med träning både i vardagen och agilityn och vi börjar få lite bättre ordning på problemområdena :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar