torsdag 22 april 2010

Mina tjejer som små och stora

Här kommer lite bilder på mina tjejer från pytte till stora. Bilderna på Thea är från Sandra (förutom de där det står anniesfotografier - dom har självklart Annie tagit). Jag träffade ju inte Thea förrän hon var 2½ och därför har jag inga bilder som jag själv tagit innan dess, det är också av den anledningen som jag har fler bilder på Irja än på Thea.

Håll till godo!

Irja 4 veckor gammal




Irja tillsammans med sina syskon
Man kan ju faktiskt höra på namnen att det är FINSKA Lapphundar på bilden :)

Irja 8 veckor

Spanar på omvärlden


Min lilla nallebjörn

Thea 9 veckor gammal

Ser ut som en übersöt liten sumo med all pälsen


Ser lite trött ut

Spanar runt lite

Irja 9 veckor

Helt utslagen - det är jobbigt att leka

På väg hem

Hemma på verandan

"Leksaker kan visst vara roliga - om jag får ha sönder dom!"

'

Tricket pussas lärdes tidigt in

Min gosfia

Thea 3 månader (?) gammal

Helt bedårande!

Thea passar helt perfekt som höstmotiv

Irja ungefär 3 månader


Irja tycker att det är lite varmt på sensommarn


På bilderna ovan kan man se varför jag vääääldigt ofta fick frågan om det inte var en Schäfer-valp i alla fall

Thea - vuxen och vacker

Hon är så galet elegant!

Min absoluta favoritbild på min lilla skrutta

Ute i snön

Så gullig med tungan

Irja - vuxen och vacker

På tävling

Ute i snön

Totalt fokuserad

Det var allt för den här gången.

Ps. Sandra, ifall jag har lagt bilderna under fel ålder så får du gärna rätta mig :P

1 kommentar:

  1. Åhå vad båda var söta när de var små! Och vackra som stora (fast Thea är ju fortfarande liten;P)

    När jag såg bilderna på Irja från Stavsudda så fick jag flashback och tycker att vi borde försöka göra om det, alltså åka dit alla fyra ;)

    SvaraRadera