torsdag 15 april 2010

5.5 kg...!

Har jag gått ner på exakt 3 veckor och 6 dagar. Mamma har gått ner ännu mera och numer är vi snygga och slanka båda två :D
Jag måste verkligen säga att pulvret vi kört har varit toppen! Eller ja, smaken lite enformig (finns ett antal att välja bland men ändå) och trist att aldrig få tugga etc etc etc men det har funkat super! Har gått ner med tydliga resultat på en inte alltför lång tid, trevliga människor och väldigt seriöst! Det är inte bara vågen man går efter, i så fall så har jag gått ner 7,5 kg, utan man lyses igenom och får ut en fettprocent och fettmassa som man går efter. Och jag har alltså tappat 5.5 kg RENT FETT på den här tiden, resten är vatten och lite muskelmassa som jag kmr gå upp igen nu när jag börjar äta vanligt vilket jag började med igår.

Så nu går jag på en så kallad upptrappning som handlar om att vänja kroppen gradvis med mat så att den klarar av att bryta ner den. Om en vecka är jag tillbaka på helt vanlig mat men lite nyttigare och framför allt så är den onyttiga delen (typ godis, bakverk, snabbmat etc) ENBART till för helger och inget annat! Så vi får se hur det artar sig, det svåra är ju inte att gå ner utan att hålla vikten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar