torsdag 29 april 2010

Glada känslor

Jag blir såhimla glad av det här vädret! När jag gick hem från tåget så låg jackan i väskan, äntligen kan frusna jag gå en stund i solen i bara tjocktröja. Fortsatte på samma spår när jag var ute med hundarna och vi bara mös i solen.

Ikväll är det andra träningen på "Toppa formen"-kursen. Thea får ta det lugnt eftersom att hon fortfarande äter antibiotika pga av inflamerad tarm (vet, upprepning men med annan hund...antagligen smittade dom varandra). Som tur var så visade ultraljudet ingenting konstigt så vi ska avvakta och hoppas på att det bara är en liten hormonstörning till följd av byte av hem och då Thea kom hit till Irja som har ett annat löpmönster. Men trots att vi ska ta det lugnt ikväll så längtar jag!

Lyckades efteranmäla mig till Västerås med Irja på söndan också så det blir två dagars tävling istället för en :D Det är helt perfekt att det är i Västerås, sover på landet med mormor, morfar, Ulli och hennes kompis. Då är det lagom nära till klubben och jag kan sova ut lite extra på morgonen istället för att vara uppe och åka bil en timma extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar