onsdag 5 juni 2013

Sommarens lata dagar

Sommarlooooov!
Igår hade jag sista grejen i skolan och i morse skickade jag in sista uppgiften så nu är jag klar för den här terminen, det här året! Förutsatt att jag inte behöver komplettera någon inskickad uppgick då ^^ men det hoppas vi inte. 2 år klara, 3 kvar. Är så jäkla glad över min utbildning, jag känner i hela mig att jag valt rätt. Jag unnar alla den känslan av att veta så klart vad man vill göra i livet och dessutom känslan av att vara på god väg mot målet.

Idag har jag latat mig i sängen men varvat jobb (med datorn på magen och Kylie bredvid) med riktiga sommarlovsslöa saker som att spela spel på facebook. SKÖNT!!

Idag blir det lite hundjobb, lite för klubben och lite för min egen del som ni får veta mer om imorgon. Efter det kör vi tävling på DM. En väldigt bra genomkörning inför SM med att ha två lopp som läggs ihop, dvs båda räknas. Samtidigt kan man inte fegköra runt då konkurrensen är hög och ska man komma högt gäller det att ösa på. Ja, bra träning inför nästa helg helt enkelt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar