söndag 30 maj 2010

Studenten närmar sig

Helgen har mest gått åt till att fixa i trädgården inför fredag. Så nu är alla tälten uppslagna och även seglet är på plats. Vi har beställt mat då vi insåg att vi aldrig skulle orka göra all mat själva. Dessutom har jag nu köpt, eller mamma har köpt, underkläder till min studentklänning. Det löste sig inte som vi tänkt oss men jag får väl sy lite här och där så ska det nog ordna sig.


Den här veckan har jag i princip ingen skola alls, imorgon får jag veta en massa betyg och jag tror inte ens jag behöver gå alls på tisdag. Är ledig onsdag och sen är det bara roligheter kvar! Torsdag med studentlunch och stipendieutdelning och så och sen så kommer stora dan..!

1 kommentar:

  1. Åååh, jag vill ta studenten igen! :D

    Vi ses på onsdag (och på fredag) :P :D

    Kram kram

    SvaraRadera