torsdag 27 maj 2010

Sista provet gjort!

Sista provet är gjort. Därmed är jag nu klar med gymnasiet! Underbart skönt! Inga fler inlämningar eller prov utan bara softa (till nästa utbildning^^)
Så helgen kommer bestå av fix inför studenten, mina kära föräldrar sa stopp till att åka och tävla när det är så nära inpå och det är massor som behöver ordnas och jag måste ju ändå hålla med dom. Så gräsklippning, laga en del mat, städa huset, städa tomten, borsta igenom hundarna ordentligt, köpa lite skräpkläder till flaket plus underkläder till studentklänningen + diverse småfix.

Har anmält mig till klass 1 på lördagen den 5e och har fått erbjudande att bli upphämtad av både Pernilla och Annlie men jag tror nog ändå att jag sover ut den dan, dessutom lär det behövas städas en del. Men däremot den 6e, då är det lagtävlingen igen så vi är inte borta från tävlandet speciellt länge iaf =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar