tisdag 30 april 2013

Running for the win!

Nu har jag bestämt mig. Det blir running på både balans och a-hinder för svartvit. Gungan kör vi på som planen varit hela tiden dvs stå tills den slår i = ok.

Har varit och fått lite privatträning hos Kickan och snack för hur jag ska köra. Kul med en kick off liksom. Och nu har det inhandlats material till ram och sen två olika targets. Har redan kört två pass idag, ett på fm med ram hos Kickan och ett på de två targetarna nu på em. Det svåraste kmr bli mina egna ögon - den absolut största begränsningen! För jäklar vad svårt det är att se hur många och vilken tass som är kvar. Det är lätt att det blir många felklick kan jag säga men hittills tror jag ändå att vi håller oss på en hyffsad nivå, iaf två tassar och en hel del med 3 fick vi till nu på em hemma.

Ska försöka vara två så mkt som möjligt så att jag kan köra och ngn annan klickar så tror jag det blir lättare för det är mkt lättare att se om man är längre ifrån och i vinkel, omöjligt när jag själv rör mig att se. Hoppas att jag vänjer mig vid att titta och blir bättre på att avgöra om hon är på eller inte. Ska också köra med Kickans smarta tips om tasslinda på tassarna så man får en avvikande färg liksom *alla knep är tillåtna*

Peppad till tusen är jag så nu kör vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar