torsdag 18 april 2013

2 år idag!

Grattis Kylie på din födelsedag! Nu är hon redan 2 år! Hon har lyckats med en hel del under sina 2 första år. Rallydiplom i nybörjarklass och ett resultat krav i fortsättningsklassen. Klar i hopp1 och en pinne kvar i agiliy1. Sen har vi vallat lite grann (hoppas på att det blir mer nu till sommarn) och tränar lydnads1an och hoppas på debut under året. Duktig och mångsidig skrutt!!

Kylies mamma Titti har ju valpar nu igen och idag var det en potentiell valpköpare som hörde av sig med lite frågor ang Kylie. Kul tkr jag när folk försöker ta reda på så mkt som möjligt och dessutom roligt för min egen del då jag verkligen tycker att Kylie är en rent fantastisk hund! Sund i huvudet och härlig känsla i träning och tävling! Hon är fortfarande så pass valpig att jag inte är sugen på en valp ännu men om hade Tittis kull varit om några år hade jag tagit en direkt!!
 Grattis till hela kullen!! Och speciellt till min lilla gostönt!!

1 kommentar:

  1. Tänk vad tiden går fort :)
    Grattis till din stora lillskrutt :D

    SvaraRadera