onsdag 24 april 2013

Running eller inte

Jag blir allt mer sugen på att träna om Kylies kf till running! Hon har ju running på gungan (i den mån man nu kan ha det på gungan ^^) men inte på balansen eller a-hindret. Funderar och funderar och jobbar mig fram emot en plan jag tror på. Men har inte bestämt mig helt ännu, väntar och hoppas på att få några kloka råd från andra innan jag sätter igång. Frågan är egentligen om vinsten med running är värd besväret med att träna om och om den är värd risken att vi mislyckas. Jag tror det ja. Dessutom finns ju alltid 2+2 att gå tillbaka till om vi misslyckas. Nackdelen med detta är att jag behöver ta ur Kylie ur tävling i agilityklass tills nya kf sitter... Jag som är tävlingsmänniska...bajs då! Men jag tror att det är värt det i längden och är det någon gång jag har tid att göra en sån här grej så är det nu innan hon kommit upp i klasserna. Så när hon tagit sista agpinnen blir det eventuellt tävlingspaus i agilityn (hopp kan hon fortfarande få köra) och omträning. OM jag vågar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar