söndag 20 januari 2013

Mål för 2013

Kom på att jag inte visat er mina  och tjejernas mål för 2013 ännu. Mycket resultatmål men jag är tävlingsmänniska och har hundar som jag tror på till 100%.

Min egna mål:
- Fortsätta utbildningen till psykolog
- Tillbaka som volleybolltränare, träna tjejerna med en härlig attityd och bra upplagda träningar
- Löpträna under året. Både att få upp kondis och rusher till agilitybanorna. Inget specifikt antal utan som andan faller på
- Börja jobba på Klicka Hunden och hålla mina första kurser där
- Träna mer effektivt i all hundträning, mindre göra vad andra gör och mer fokus på vad mina hundar behöver träna
- Ta pauser, tid för mig själv. Både i vardag och helg!

Irja
- Fortsätta hålla sig skadefri och busa på promenader
- Ta sista uppflyttningen i fortsättningsklass i rallyn
- Starta avancerad klass i rallyn
- Ha kul på agilityplanen när vi tävlar där. Inga resultatkrav alls utan bara skojigt!
- Fortsätta vara världens bästa nallebjörn

Thea
- Fortsätta vara skadefri
- Kvala till SM-2013 individuellt
- Förhoppningsvis starta SM-2013
- Kvala till SM-2014 individuellt
- Starta med nya laget
- Vara världens bästa myshund och sängkamrat

Kylie
- Hålla sig skadefri
- Vinna en agilityklass
- Klassa upp sig till klass 2 i agilityn
- Ta sista uppflyttningen i fortsättningsklass i rallyn
- Starta avancerad klass i rallyn
- Starta lydnadklass 1
- Ta lp1
- Träna vallning
- Vara världens bästa lekhund och mupp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar