tisdag 1 oktober 2013

Hundfri helg

Vi tillbringade helgen som var med att hitta på annat än att hålla med hund tro det eller ej. Eller ja, så är ju många av Elias helger men inte mina ^^ Tack mor och far för hundpassningen!

Elias släkting Andreas gifte sig och vi var därför på bröllop och bodde över ute på Marholmen. Väldigt fint både området och bröllopet i sig. Så mysigt att vara iväg en sväng. Trevligt sällskap, god mat och härlig underhållning! Inte annat än att jag började drömma mig bort till ett eventuellt framtida giftemål en dag XD

I övrigt är det som det brukar fullt upp. Tentor både nästa och nästnästa vecka (så går det när man kuggar... *morr*) och fullt upp med kurser, privatträningar (både på Väsby och på Klicka hunden - KUL!!), volley och egen hundträning. Nu till helgen blir det agility2 för Kylie i Edsbergsparken klockan 11 och på söndag blir det Lydnadsdebuten. Försöker hålla mig peppad och inte alltför nervös och det är tur att jag har så fina vänner runt mig som övertygar mig om att det kommer gå finfint. Jag håller mig lätt tvivlande än så länge... Största svårigheterna just nu är linförigheten och ställandet. Står och klurar på om jag ska göra dk på ställandet eller inte. Får ta mig ett snack med mer erfaret lydnadsfolk på den biten innan tävlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar