fredag 10 maj 2013

Disk i Märsta

Två dagars tävlande i Märsta, 4 disk.

Bägge loppen med Kylie var dåliga från mitt håll. Försökte mig på saker vi inte tränat och det blev helt enkelt för svårt. Men om man inte testar vet man inte heller vad man saknar... om man nu ska se något positivt. Känslan var mer att jag inte var på samma planet som resterande tävlande.

Thea fick idag först strul i slalom och senare en disk i hopploppet när hon drog på rakt fram fast jag och banan svängde. I agilityn tryckte hon ifrån ordentligt efter slalom, så pass att jag själv hann tänka "jäklar vad fort det går!". Sen tvekade hon en millisekund vid muren precis innan en skum linje och då stannade jag upp och hjälpte till med ett fram = hon drar på ordentligt rakt fram i 2 hinder. Disk då man skulle tagit hinder 2 bakifrån.

Imorgon blir det Kylies debut i hopp2 så hoppas det går bättre imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar