fredag 20 maj 2011

Veckorapport

Har ganska mycket på gång för tillfället. Både den här och nästa vecka är fullspeckade med grejor. Igår jobbade jag natt och slutade imorse, hem och hämta hundarna och sedan direkt iväg till Bromma för att hjälpa Linn i hennes butik Zooklart medan hon är bortrest. Så har ett par timmar kvar här innan jag ska åka på en hemkörning och sen hemåt för pizza, film och mys. Känner att jag knappt har träffat Elias på flera veckor så det ska bli skönt med en kväll tillsammans även om den kanske inte blir så lång då jag antagligen kommer somna tidigt (läs mellan 10 och 11) som vanligt.

Imorgon blir det tävling, tror tom det är debuten på nya sm-året för oss. Och debuten i laget också. Spännande! Vi har redan en pinne i laget och förhoppningsvis blir det en till imorgon. Och sen satsar vi på bra lopp i de individuella också såklart. Small och medium kör först men sen ska jag stanna på lördagen som hinderfixare i de två sista klasserna i large så blir en riktigt lång dag. Söndag är det också klass 3 men där är jag bara med under small så då är jag hemma någurlunda iaf.

Nästa vecka så fyller jag år, ska vara tre dagar här i Zooklarts butik och sen ska jag iväg på möten. Avslutar nästa vecka med hemmatävlingar både fredag och lördag. Fredan är sista tillfället på cupen och eftersom att jag och Thea drog på oss en vägran i hopploppet (riktigt kasst lopp från min sida från hinder 4 och framåt) så gäller det att vi sätter iaf hopploppet på fredag. På lördagen är det klass 1 & 2 och då kanske Irja ska få tävla med Ulli, spännande :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar