söndag 8 maj 2011

Mitt i natten

Mitt i natten, Elias är i Sundsvall över helgen så det är bara jag och tjejerna hemma. Har legat och kollat på film och tv-serier. "Burlesque" - filmen med Christina Augulera och Cher, den var riktigt bra faktiskt. Jag förväntade mig en medioker film med mkt sång och kasst manus och ännu värre skådespeleri men jag gillade den faktiskt! Mkt sång, JA, Cher var iof inte den grymmaste men gjorde sin roll bra. En härlig film utan tankeverksamhet helt enkelt. Precis som det ska vara när man är ensam mitt i natten mitt i helgen.

En sån här natt funderar jag oftast lite för mycket, över beslut, framtiden, vänner, familj, ja livet i allmänhet. Tankar som går åt helt fel håll, för mörker har ett sätt att vända saker till det negativa. En sån här natt saknar jag Kim extra extra mycket. Sådär så det gör fysiskt ont fast det ändå inte går att se eller ta på. Kan bara tala om det för er som undrade, sorg Suger, med stor jävla S!

1 kommentar: