torsdag 19 maj 2011

Valp

Igår var det tredje tillfället på Väsby Vårcupen och som det ser ut nu så ligger vi tvåa totalt (resultaten från gårdagen har inte kommit upp än dock) och det är ju bra! Thea är duktig och gör allt jag ber henne om, vi har nollat alla lopp utom hopploppet igår (vägran) vilket var helt mitt fel - är det inte alltid det? ^^

Sen har vi den stora nyheten..!! Jag ska köpa valp. Det blir en liten border collie tjej från Cilla Harlins tik Ladängs Katitzi och pappa till skruttan är Seemework Key. Dom är nu 4 veckor och 3 dagar så nu har jag 4 veckor kvar att vänta innan lilltjejen kommer hem hit! Det är ännu inte klart vilken av dom 4 tikarna det blir men namnet ser ut att bli Kylie :D

4 kommentarer:

  1. Kul och spännande! Tack även för tipsen igår, var mer än tungt och tråkigt att köra...

    SvaraRadera
  2. Kul med ett halvsyskon till Mika, pappa Key är verkligen en häftig hund!

    SvaraRadera
  3. Patrik - ingen fara. Jag vet exakt vad du menar. Irja var likadan..!! Och fortfarande är om jag tränar för mkt.

    Sandra - Ja, superkul!! Mika och hennes kull är ju fina allihopa så Kylie har att brås på =)

    SvaraRadera
  4. Det är så spännande, fint namn också :D

    SvaraRadera