tisdag 3 maj 2011

Sommarplaner

Har suttit idag och tittat och planerat inför sommaren. Har väldigt märkligt nog missat att anmäla mig till tävlingar nu i maj, skumt men har väl haft huvudet på annat antar jag.

Nu har jag iaf bokat in en massa tävlingar och annat, bla sheltieläger i juli och kollar nu på ungdoms-sm som jag missade förra året. Vinnarna av ungdoms-sm klass 3 (de olika storlekarna) blir direktkvalade till stora SM så det satsar vi på ;)

I övrigt slappar vi ganska mkt, med mitt nya jobb har jag helt plötsligt väääääldigt mycket fritid att slå ihjäl men det går bra det med :D

2 kommentarer:

  1. UngdomsSM vinner du lätt, sen är det bara att fixa det på stora SM oxå när du ändå är i farten!!! Vi håller tummarna!

    Kram Cilla, Katitzi & valparna

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är!
    Det är stenhård konkurrens men jag ska göra mitt bästa!

    Kram

    SvaraRadera