fredag 2 juli 2010

Här händer det grejer

Det händer stora saker just nu... håller jag på att bli stor på riktigt? Det är frågan... Vet att jag är hemlighetsfull mer mer information kommer när saker och ting är mer klart, kan dock avslöja att det är stooooort och galet roligt!!!




För utom att planera denna hemlis så jobbar jag massvis, blev övertid två gånger den här veckan och så får vi se hur det blir nästa vecka. Pengar, pengar, pengar =P Gör lite olika grejor och får köra både de stora och de små maskinerna, har inte kört den absolut största än men den näst största har jag klarat av ett pass på.

Träningen är inte vilande men jag är inte heller superaktiv, speciellt inte med tanke på att det vi behöver träna kommer ta sin tid att få ordning på. Men fick in ett litet pass slalom i måndags med Annica och ska komma iväg nu i helgen också. Trots att vi inte direkt tränat varje dag så märks det att vi har kommit en bit på väg. Kunde skicka henne in i slalom och hon gjorde klart trots att jag var kvar bakom. Startade samtidigt med henne och skickade henne på ett hinder som stod så ingången blev klockan 6 (vi börjar lättaste och när hon klarar detta ökar vi på svårigheterna men jag är väl medveten om att det kommer ta ett tag innan hon gör slalom oavsett var jag är i alla ingångar.) och saktade in när hon tog ingången och stannade innan jag själv kommit fram till slalomet. Det är första gången och snacka om att jag blev tokglad!! Belöningen låg i skål efter slalomet men hon tjuvade inte utan gjorde klart med endast "bra" från mig som hjälpmedel. Nu ska vi hålla i det här och bygga på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar