måndag 24 oktober 2011

Behöver egentid

Slappardag idag. Mötte upp Annie som är hemma över helgen igår och tog en lång promenad med middag, fika och filmmys. Vi kör en repris idag =) Måste ta vara på stunderna som mina kära är hemma nu när både Annie och Maja flyttat.

Har fått besked om att jag klarat båda tentorna (vg på bägge) som vi haft hittills vilket då gav mig vg på hela första kursen. Har enbart haft siktet på att klara kursen så det här var verkligen en bonus!

Idag tog jag en dag från skolan, känner (nu blev ni förvånade va^^) att jag faktiskt har för mycket att göra. Känner att jag inte hinner med allt jag vill och framför allt hinner jag inte riktigt med mig själv. Med skola, instruktörsutbildning, jobb, HUS, träning och sen ska det även skötas om här hemma. Städning, matlagning, tomt och diverse. Tkr det börjar bli för mkt faktiskt. Stressigt och oavsett så hinner jag ändå inte allt. Tomten och byta däck på bilen är fokus för denna vecka. Blandat med plugg i skolan, har en massa plugg för hundutb dessutom som jag ligger efter med. Så detta gör att jag bestämde mig för att ta en dag för mig själv idag (blandat med lite läsning om människans fysiologi såklart) och det står MYS på schemat idag. Legat i sängen och tittat på Buffy massor och ska då som sagt strax ut och träffa Annie. Egentid, kvalitetstid, kalla det vad ni vill men det är vad jag tänker bry mig om den här veckan!

1 kommentar:

  1. Härligt att få träffa dig!! Två gånger dessutom :O :D Saknar dig tokmycket! Kramar <3

    SvaraRadera