lördag 5 november 2011

Lycka över livet

Den här veckan har varit så härlig. Flera gånger har jag verkligen känt en helt otrolig lyckokänsla. Den där känslan som säger att jag är så nöjd med mitt liv och jag verkligen trivs i det! Jag är nöjd över allt, pojkvän, hem, vännerna (även om en del av er kunde få flytta hem igen..!), familjen, mina mystjejer, mitt plugg, mina jobb. Jag är väldigt nöjd helt enkelt! Känner att det liksom faller på plats, jag vet vad jag vill fokusera på och jag börjar bli bättre på att ta tid för mig själv och verkligen sätta ner foten för vad jag inte vill hålla på med. Känner inte så mycket press över saker utan det får ta sin tid, både hundträning och skolan. Jag gör mitt bästa och vad jag är intresserad av för dagen och det blir bra, det är helt okej att Thea fortfarande skäller på hund (och folk) på promenader, det är okej att Irja inte tävlar rally och det är okej att jag inte har en hel plan över Kylies agilityträning än (vi har ju faktiskt påbörjat träningen där). För vi mår bra, flocken mår bra och trivs. Busar på tomten med både trix och träning, går härliga långprommisar och myser massor i soffan. Vi har tiden framför oss, massor med tid med intensiv härlig träning och tävling. Bara så skönt att få ta det i min takt och inte i någon annans.
Lyckokänslor i hela mig, över livet!




Jag önskar bara att jag kunde få dela det med dig! Saknar dig, saknar dig, saknar dig...

2 kommentarer:

  1. Jag blir så glad att du/ni mår bra!! Du är en av mina absolut bästa vänner!! Det är faktiskt dumt att vi inte bor nära varandra längre... Fast du sitter på min vägg, i fotoformat i alla fall :P :)
    Du är värd alla lyckokänslor i världen! Kramar på dig!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!
    Haha, det låter lite creepy ;) med att sitta på din vägg :P
    Väldigt synd att din favvoutbildning ligger så långt bort men jag är ändå glad för din skull att du går den.
    Kram

    SvaraRadera