fredag 11 april 2014

Slapparfredag

Idag är det lite av en slapparfredag trots att jag egentligen inte alls har tid med det. Alla mina vardagskvällar är bokade i veckor framåt med hundkurser, volleybollträningar och jobb. Mina dagar består mest utav plugg. Så behöver lite återhämtning men kombinerar nytta med nöje så kör plugg från soff/sängläge idag =)

Nu har både mina rally- och agilitykurser dragit igång och det är så otroligt roligt!! Häftigt att se de helt nya ekipagen testa på och lyckas med saker som är helt nya för dem men måste ändå erkänna att mina fortsättningskurser är snäppet ännu roligare (om det ens är möjligt). Jag känner de allra flera i både agilityns och rallyns fortsättningskurser vilket ju höjer det hela lite extra. Dom är så fantastiskt duktiga och flitiga, tränar hemma och tar verkligen till sig det vi jobbar med på kurserna. Glädjerus i multum =)

Nu längtar jag till bättre väder så att min egen agilityträning kan få mer regelbundna pass. Vi behöver nöta svängträningen med Kylie massor och så klart fortsätta med runningen. Thea behöver stärka upp sina kf lite och jobba med fart, fart, fart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar