onsdag 30 december 2009

Kvar i USA

Igår var vi på Disneyland (den nystartade här med mer från pixar) Det blev en heldag med åkturer, karaktärsparad, ljusparad och en del annat. Mycket bilder dessutom som jag får ladda upp någon dag. Idag kör vi en slappardag med kanske en tur till Hollywoodskylten eller ner till Down town LA. Imorgon är sista dan här i USA efter lite mer än 2 veckor. Då blir det riktiga Disneyland, firar nyåret med fyverkerier både klockan 9 och klockan 12, parader och mycket mycket mer.

4 kommentarer:

  1. Vad roligt, USA är ett drömresemål för mig. :-)

    SvaraRadera
  2. Det är första gången jag är här och det är riktigt härligt så tycker definitivt du ska ta en resa hit :)

    SvaraRadera
  3. Mmm det får bli så! Mitt problem är att jag alltid saknar hundarna så groteskt när jag reser!

    SvaraRadera
  4. Det förstår jag, jag saknar sönder mig efter min lilla gris hemma!

    SvaraRadera